H Bayern Munich κέρδισε την VfB Stuttgart στον τελικό του Κυπέλλου Γερμανίας και έγινε η πρώτη Γερμανική ομάδα που πετυχαίνει το τρεμπλ.
Η αγωνιστική επιτυχία της Βαυαρικής ομάδας συμβαδίζει με την επιτυχία και εκτός αγωνιστικών χώρων καθώς η πρωταθλήτρια Ευρώπης, ξεπέρασε τη Manchester United στη λίστα με τους εμπορικότερους συλλόγους του κόσμου. Η βρετανική εταιρεία «Brand Finance» κοστολογεί στη λίστα της για το 2013 τους πρωταθλητές Ευρώπης στα 860 εκατ. $, 23 εκατ. περισσότερα από την πρωταθλήτρια Αγγλίας.
«Οι γερμανικοί σύλλογοι είναι κάτι ιδιαίτερο. Έχουν αναπτυχθεί πολύ γρήγορα τα τελευταία χρόνια, και αυτό συμβαίνει γιατί το μοντέλο διαχείρισης που ακολουθούν είναι καλύτερο από αυτό των βρετανικών συλλόγων. Αυτό που κάνουν σωστά είναι ότι προσέχουν πολύ τους φιλάθλους, δεν έχουν πολύ ακριβά εισιτήρια και έτσι έχουν πολλά διαρκείας και γεμάτα γήπεδα», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της «Brand Finance», David Haye.
Ένα ακόμα ενδιαφέρων στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα της «Brand Finance», είναι ότι στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται 5 Αγγλικές ομάδες, 2 μόνο Ισπανικές και 1 Ιταλική.
Πως προκύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας;
Ο δείκτης του ακριβότερου brand name προκύπτει από τον συνυπολογισμό των εσόδων ενός συλλόγου, την ποσοστιαία αύξηση των κερδών του από χρόνο σε χρόνο και από ειδικά ποδοσφαιρικά στοιχεία που επηρεάζουν το μάρκετινγκ, όπως ο αριθμός τροπαίων, η αξία του ρόστερ, η ιστορία του συλλόγου, η βαθμολογία και κατάταξη στην UEFA και η μέση προσέλευση θεατών όχι μόνο στο γήπεδό της, αλλά και στα γήπεδα όπου φιλοξενείται. Ένας απλός ορισμός της «αξίας της μάρκας» θα μπορούσε να είναι «το ποσό που θα έπρεπε να δώσει ένας τρίτος για να πάρει τα δικαιώματα χρήσης της επωνυμίας αυτής». Η διαφορά με την κατάταξη του «Forbes» είναι ότι η δεύτερη αφορά στην αξία όλων των περιουσιακών στοιχείων ενός συλλόγου, ενώ το brand name αφορά μόνο στην επωνυμία του.