fbpx
Διασκεδαστική, φρέσκια και ξεχωριστή η καμπάνια της Heineken

Μια διαφορετική συνέντευξη εργασίας από την Heineken (vds)

Οι συνεντεύξεις εργασίας είναι το τελικό στάδιο πριν την πρόσληψη. Οι ερωτήσεις των εργοδοτών είναι τις περισσότερες φορές “κοπιαρισμένες” και λίγο πολύ ίδιες ενώ οι απαντήσεις των υποψηφίων είναι political correct.  Τι γίνεται όμως όταν μια εταιρία, η οποία φημίζεται για την  δημιουργικότητά της, αποφασίζει να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού;

Διασκεδαστική, φρέσκια και ξεχωριστή η καμπάνια της Heineken
Διασκεδαστική, φρέσκια και ξεχωριστή η καμπάνια της Heineken

Η Heineken λοιπόν, μετέτρεψε την συνήθως βαρετή διαδικασία της συνέντευξης εργασίας σε ένα ξεχωριστό, δημιουργικό και πρωτοποριακό project. Η αγγελία ήταν για πρακτική σε events & sponsorship και ο αριθμός των αιτήσεων για την θέση έφτασε τις 1734!

Πως αποφάσισαν όμως για το ποιος θα πάρει την πολυπόθητη θέση; Η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω video!

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …