Πριν από λίγο καιρό είχαμε αναρτήσει την εκπληκτική καμπάνια της Heineken, με τίτλο “Heineken, The candidate“, στην η εταιρία μετέτρεψε την διαδικασία της συνέντευξης εργασίας σε ένα ξεχωριστό, δημιουργικό και πρωτοποριακό project.
Αυτήν την φορά η εταιρία για να ενεργοποιήσει την χορηγία της με το Champions League, δημιούργησε την παρακάτω διαφήμιση, η οποία αποτελεί δείγμα εξαιρετικού και άκρως πρωτότυπου sponsorship activation.
Η υπόθεση εκτυλίσσεται σε ένα κατάστημα επίπλων και “θύμα” τους αυτήν την φορά δεν είναι κάποιος υποψήφιος για δουλειά στην Heineken, αλλά νεαρά ζευγάρια.
Δείτε τι συμβαίνει όταν ο πωλητής υπόσχεται δύο εισιτήρια για τον τελικό του Champions League στον άνδρα του ζευγαριού, με προϋπόθεση να πείσει τη σύντροφό του να αγοράσουν ένα έπιπλο για το σαλόνι τους που θυμίζει καρεκλάκια εξέδρας γηπέδου!