fbpx

Barcelona FC: Added value στους χορηγούς

Οι χορηγοί παίζουν μεγάλο ρόλο στο σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, καθώς τα χρήματα τα οποία επενδύουν σε αυτό είναι υπερπολύτιμα για την εύρυθμη λειτουργία των ομάδων. Έτσι  με την σειρά τους οι ομάδες, προσπαθούν με κάθε τρόπο να προσελκύσουν νέους ή να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες  χορηγούς στο πελατολόγιο τους.

Με ποιους τρόπους όμως οι ομάδες μπορούν να κάνουν τους χορηγούς τους ευτυχισμένους; Πως μπορούν να δώσουν added value σε αυτούς; Πρέπει πάντα να ξοδευτούν αρκετά χρήματα σε activation tactics για να πάρει την προστιθέμενη αξία (added value) ο χορηγός;

Σίγουρα το budget παίζει ρόλο, καθώς όσο πιο πολύ budget έχεις τόσο πιο πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις. Όμως υπάρχουν φτηνοί και απλοί τρόποι με τους οποίους μια ομάδα μπορεί να δώσει added value στους χορηγούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Barcelona FC, μια ομάδα με τεράστια βάση φιλάθλων/πελατών και μεγάλο budget η οποία την Δευτέρα “ανέβασε” στο site αλλά και στους social media λογαριασμούς της, την πρώτη ομαδική wallpaper για την σεζόν 2012-2013.

Εξαιρετικής ποιότητας wallpaper!
Ανεβάζει τα standards η Barcelona FC

Τι παρατηρεί κανείς βλέποντας τις παραπάνω φωτογραφίες; Εκτός από την εξαιρετική ποιότητα των φωτογραφιών, βλέπουμε ότι κάτω δεξιά έχουν τοποθετηθεί οι επίσημοι χορηγοί της ομάδας οι οποίοι έχουν όλοι το ίδιο άσπρο χρώμα για λόγους εικαστικής ισορροπίας.

Οι επίσημοι χορηγοί της Barcelona FC θα είναι πολύ ευχαριστημένοι με αυτήν την wallpaper

Δύο ακόμα στοιχεία άξια αναφοράς είναι πρώτον, ότι τα λογότυπα των social media έχουν την μορφή του σήματος της Barcelona FC και δεύτερων ότι τα wallpapers κυκλοφόρησαν σε έξι γλώσσες (Καταλανικά, Ισπανικά, Αγγλικά, Αραβικά, Γαλλικά, Κινέζικα) μιας και η ομάδα της Καταλονίας είναι ένα παγκόσμιο αθλητικό brand.

Social media icons στο σχήμα του εμβλήματος της Barcelona

Η φωτογραφία έχει σήμερα (31/10/12) 104.342 likes, 3.760 σχόλια, 19.013 shares μόνο στο Facebook! Άρα βλέπουμε ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψει κανείς τεράστια ποσά για να δώσει την πολυπόθητη added value στους χορηγούς. Ο συνδυασμός κοινής λογικής, social media και σύγχρονου τρόπους σκέψης όσον αφορά το αθλητικό μάνατζμεντ (sports management) μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα με σχεδόν μηδαμινό κόστος.

Ελπίζουμε οι Ελληνικές ομάδες σε όλα τα αθλήματα να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Barcelona FC αλλά και άλλων ομάδων που δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να πραγματοποιείς σύγχρονα projects με απλούς τρόπους.

** Έμπνευση για το άρθρο αποτελεί η συζήτηση του group “ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ- ΕΛΛΑΣ- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” στο LinkedIn στο οποίο και σας προσκαλούμε να εγγραφείτε όσοι ενδιαφέρεστε για τα τεκταινόμενα του Ελληνικού ποδοσφαίρου. 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …