fbpx

Νέο CRM σύστημα για την Arsenal FC

Η Arsenal FC αναμένεται να επενδύσει σε ένα νέο CRM σύστημα το οποίο θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη και την ραχοκοκκαλιά της marketing στρατηγικής του club.

Η διοίκηση της Arsenal FC επιθυμεί να επαναπροσδιορίσει τον όρο “μέλη” του club και τα οικονομικά εμπόδια που αυτοί αντιμετωπίζουν για να εγγραφούν στα διάφορα πακέτα που αυτό προσφέρει. Αυτή την στιγμή όποιος επιθυμεί να εγγραφεί ως μέλος του club πρέπει να πληρώσει το λιγότερο 25 λίρες Αγγλίας. Με αυτό τον τρόπο το μέλος έχει προτεραιότητα στα εισιτήρια, πρόσβαση στον on-line video player του club και ένα πακέτο καλωσορίσματος.

Ο Charles Allen, επικεφαλής του τμήματος marketing, σχολίασε ότι σκοπός της Arsenal FC είνα να επιτρέψει στους φιλάθλους της ομάδας να γίνουν μέλη σε χαμηλότερη τιμή, προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα πληροφόρησης όσο και επικοινωνίας και πρόσθεσε: «Αν καταφέρουμε να σταματήσουμε την συσχέτιση των μελών με το προνόμιο της προτεραιότητα για αγορά εισιτηρίων, τότε θα έχουμε αλλάξει τελείως το “παιχνίδι”. Άλλωστε αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι οι εμπειρίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Επενδύουμε σε ένα σύστημα CRM για να καταγράψουμε τα ενδιαφέροντα των φιλάθλων μας, ώστε να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε στη συνέχεια αυτούς τους ανθρώπους με τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες που θα ταιριάζουν σε αυτούς και να τους παρέχουμε πρόσβαση στην πληροφορία στο κατάλληλο επίπεδο“.

Ο σύλλογος επιθυμεί να συγκεντρώσει τα στοιχεία των πελατών του από το επίσημο του κατάστημα, από τους 10,5 εκατομμύρια “φίλους” τους στο Facebook και από τους 1,5 εκατομμύρια followers στο Twitter. Έχοντας πρόσβαση σε αυτή την άκρως σημαντική πληροφορία το club μπορεί να προσεγγίσει τους πελάτες του με διαφορετικές προσφορές και σε όσους επιθυμούν να γίνουν μέλη του να προσφέρει τα προνόμια εκείνα που για τον καθέναν είναι τα πιο σημαντικά. Με αυτό τον τρόπο το club θα πετύχει αυτό που ονομάζει ο Charles Allen ως αλλαγή του όρου “μέλη”, το οποίο ουσιαστικά δεν είναι άλλο από την προσωποποίηση και την εξατομίκευση των υπηρεσιών του club στις προτιμήσεις τις ανάγκες του πελάτη.

Η εισαγωγή των social sign-ins σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το club θα βοηθήσει στην αύξηση της κίνησης της Facebook σελίδα δίνοντας έτσι την δυνατότητα στην Arsenal FC να μαζέψει ακόμα περισσότερα δεδομένα. Άλλωστε δεν υπάρχει καλύτερο κοινωνικό δίκτυο από το Facebook το οποίο μπορεί να κάνει αυτή την δουλειά καλύτερα (δηλ. την συλλογή προσωπικών δεδομένων).

Ο Charles Allen τονίζει: “Οι πελάτες του club επικοινωνούν μαζί μας μέσα από διάφορα κανάλια, αλλά το νέο CRM σύστημά μας θα μας βοηθήσει να δούμε αυτό το σύνολο ως ένα ξεχωριστό άτομο, ανεξάρτητα τον τρόπο που αλληλεπιδρά με εμάς“. Η Arsenal FC προσπαθεί να μιμηθεί εταιρίες σαν τις Tesco, Amazon και Sky TV και επιθυμεί να έχει ως σημείο αναφοράς και σύγκρισης αυτές όσον αφορά το πόσο επιτυχημένα διαχειρίζεται τους πελάτες της παρά τις άλλες ποδοσφαιρικές εταιρίες.

Την προσεχή σεζόν, η Arsenal FC επιδιώκει να αυξήσει το fan engagement μέσω της digital στρατηγικής της, η οποία θα της δώσει την δυνατότητα να προσεγγίσει τους πελάτες που παρακολουθούν τα ματς της ομάδας κάθε αγωνιστική αλλά και αυτούς που δεν έχουν αυτήν την δυνατότητα.  Το club έχει ήδη κάνει σχέδια για location based marketing καμπάνιες, προσφέροντας μέσω κινητών τηλεφώνων διάφορες προσφορές στους πελάτες του όταν αυτοί βρίσκονται στον χώρο του Emirates Stadium. Fan engagement μέσω digital στρατηγική σημαίνει συλλογή περισσότερων προσωπικών δεδομένων, περισσότερα δεδομένα σημαίνει περισσότερη γνώση για τους πελάτες του club και ως γνωστόν η γνώση είναι δύναμη.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …