fbpx

Let the video-game begin! (vds)

Εδώ στο sportman.gr, έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στην σημασία που παίζουν τα social media στον σύγχρονο επαγγελματικό αθλητισμό. Η αθλητική αγορά της Αμερικής έχει ήδη αντιληφθεί τα τεράστια οφέλη που απορρέουν από την χρήση τους, με τους Ευρωπαϊκούς αθλητικούς οργανισμούς να ακολουθούν κατά πόδας τα παραδείγματα των Αμερικάνων.

social-media

Στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να πούμε ότι βρισκόμαστε ακόμα σε νηπιακό στάδιο, καθώς αρκετοί αθλητικοί οργανισμοί έχουν υποτυπώδη ψηφιακή παρουσία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η παρουσία μόνον 10 ομάδων της SuperLeague στο Facebook και μόλις 8 στο Twitter. 

Τον τελευταίο καιρό όμως η κατάσταση φαίνεται να βελτιώνεται. Οι ομάδες υιοθετούν νέα μέσα (Άρης & ΟΣΦΠ στο Instagram),  δημιουργούν αυθεντικό υλικό για να προμοτάρουν τους επόμενους τους αγώνες (ΠΑΟΚ video promo) ενώ τα πρωτότυπα video δείχνουν να είναι η νέα κυρίαρχη τάση.

Αρκετές είναι οι ομάδες που λόγο των Χριστουγεννιάτικων διακοπών κυκλοφόρησαν video με τις ευχές των παιχτών (ΠΑΕ ΠΑΟ, ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ., ΚΑΕ Άρης, ΚΑΕ ΟΣΦΠ).

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΗ from Sportman.gr on Vimeo.

PANATHINAIKOS FC xmas from Sportman.gr on Vimeo.

PAOK FC XMAS 2012 from Sportman.gr on Vimeo.

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ from Sportman.gr on Vimeo.

Οι ομάδες όμως που δείχνουν να ξεχωρίζουν, τουλάχιστον για την ώρα, στην δημιουργία πρωτότυπων video είναι η ΚΑΕ ΟΣΦΠ και η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. Οι δύο ομάδες αναρτούν αρκετά συχνά νέα video κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει σχέδιο, στρατηγική και η κατάλληλη ομάδα υλοποίησης και υποστήριξης.

Τα video της ΚΑΕ ΟΣΦΠ για το τέλος του κόσμου αλλά και για το “μελομακαρόνι”  τράβηξαν την προσοχή των media. Αθλητικές ιστοσελίδες ανάρτησαν σε περίοπτη θέση τα εν λόγο video ενώ το “μελομακαρόνι” παρουσιάστηκε σχεδόν ολόκληρο σε βραδινό δελτίο της ΝΕΤ! Επίσης τα στατιστικά στοιχεία μόνο αυτών των 2 video είναι εντυπωσιακά καθώς έχουν μαζί περίπου 67,000 views στο επίσημο κανάλι της ΚΑΕ στο Youtube.

ΟΙ ΜΑΓΙΑΣ, ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ from Sportman.gr on Vimeo.

MISSION IMPOSSIBLE – ΤΑ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ from Sportman.gr on Vimeo.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα video της ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. καθώς μόνο τα video με τις ευχές των Χριστουγέννων και του Best goal 2012, έχουν μαζί περίπου 33,000 views στο επίσημο κανάλι της ΠΑΕ. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το video με τις ευχές των παιχτών από τις ακαδημίες  καθώς είναι από τις λίγες φορές, αν όχι η πρώτη, που μια ΠΑΕ εμπλέκει παίχτες των ακαδημιών σε promo ενέργειες.

Ευχές απο τις ακαδημίες from Sportman.gr on Vimeo.

Best Goal 2012 from Sportman.gr on Vimeo.

Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι μερικά από τα video που δημιουργούν οι αθλητικοί οργανισμοί δεν είναι τόσο ποιοτικά ή ότι έχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης. Ο ισχυρισμός αυτός ίσως είναι και αληθής αλλά ας μην ξεχνάμε ότι οι ομάδες κάνουν ακόμα τα πρώτα τους βήματα στην παραγωγή αυθεντικών και πρωτότυπων video. Όπως λέει όμως και ο σοφός λαός, κάθε αρχή και δύσκολη.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …