fbpx

FC Barcelona: Ζηλεύοντας την δόξα του Facebook

H FC Barcelona εγκαινίασε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, το FCBfeel.com, η οποία παραπέμπει τουλάχιστον όσον αφορά το layout της, στο Google+.

Στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα  οι φίλοι της Barcelona θα μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο και ειδήσεις σχετικά με την Καταλανική ομάδα. Ότι δηλαδή μπορεί να κάνουν και στο Facebook, Google+, Twitter και γενικότερα στα social media.

fcb-feel_inside look
Μοιάζει στο Google+, δεν νομίζετε;

Το ερώτημα είναι όμως γιατί επέλεξε η Barcelona να δημιουργήσει την συγκεκριμένη πλατφόρμα, όταν η παρουσία της στα υπόλοιπα social media είναι κάτι παραπάνω από αισθητή. Ο κύριος λόγος είναι η συγκέντρωση της traffic σε ένα κανάλι το οποίο θα ελέγχει 100% η ομάδα. Μερικά από τα πλεονεκτήματα μια τέτοιας κίνησης είναι τα παρακάτω:

  • Παραμετροποίηση τόσο του περιεχομένου σο και του layout της σελίδας, χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν τα παραδοσιακά social media
  • Αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών/μελών
  • Προσαρμογή και χάραξη της μελλοντικής ψηφιακής στρατηγικής της ομάδας με βάση τα “θέλω” των χρηστών/μελών
  • Συγκέντρωση τόσο των hardcore όσο και των απλών φίλων της ομάδας σε ένα κανάλι το οποίο θα προωθεί τα ιδανικά “” του Καταλανικού συλλόγου (mès que un club)
  • Καθολική εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας

Οι άνθρωποι της ομάδας δήλωσαν: “Δημιουργήσαμε αυτή την πλατφόρμα για να έρθουμε σε αρμονία με την παγκόσμια απήχηση της ομάδας“. Μένει να δούμε εάν η αντικατάσταση/παραλλαγή του “Like” του Facebook, με την επιλογή “wow” θα βοηθήσει την πλατφόρμα να ξεχωρίσει και να επιτύχει.

 

 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …