H FC Barcelona εγκαινίασε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, το FCBfeel.com, η οποία παραπέμπει τουλάχιστον όσον αφορά το layout της, στο Google+.
Στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα οι φίλοι της Barcelona θα μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο και ειδήσεις σχετικά με την Καταλανική ομάδα. Ότι δηλαδή μπορεί να κάνουν και στο Facebook, Google+, Twitter και γενικότερα στα social media.
Το ερώτημα είναι όμως γιατί επέλεξε η Barcelona να δημιουργήσει την συγκεκριμένη πλατφόρμα, όταν η παρουσία της στα υπόλοιπα social media είναι κάτι παραπάνω από αισθητή. Ο κύριος λόγος είναι η συγκέντρωση της traffic σε ένα κανάλι το οποίο θα ελέγχει 100% η ομάδα. Μερικά από τα πλεονεκτήματα μια τέτοιας κίνησης είναι τα παρακάτω:
- Παραμετροποίηση τόσο του περιεχομένου σο και του layout της σελίδας, χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν τα παραδοσιακά social media
- Αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών/μελών
- Προσαρμογή και χάραξη της μελλοντικής ψηφιακής στρατηγικής της ομάδας με βάση τα “θέλω” των χρηστών/μελών
- Συγκέντρωση τόσο των hardcore όσο και των απλών φίλων της ομάδας σε ένα κανάλι το οποίο θα προωθεί τα ιδανικά “” του Καταλανικού συλλόγου (mès que un club)
- Καθολική εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας
Οι άνθρωποι της ομάδας δήλωσαν: “Δημιουργήσαμε αυτή την πλατφόρμα για να έρθουμε σε αρμονία με την παγκόσμια απήχηση της ομάδας“. Μένει να δούμε εάν η αντικατάσταση/παραλλαγή του “Like” του Facebook, με την επιλογή “wow” θα βοηθήσει την πλατφόρμα να ξεχωρίσει και να επιτύχει.