fbpx

Fan engagement μέσω του Vine

Η νέα εφαρμογή του Twitter, Vine, αποδεικνύει ότι μπορεί να αποτελέσει ένα εργαλείο μέσω του οποίου δύναται να αυξηθεί η διαδραστικότητα μεταξύ αθλητικών οργανισμών και φιλάθλων.

Το παράδειγμα μας έρχεται, από που αλλού, από το NBA και τον super star των Warriors Stephen Curry (@StephenCurry30). Ο guard των Golden State χρησιμοποίησε την νέα εφαρμογή του Twitter για τον μηνιαίο του διαγωνισμό.

 

]

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …