Οι συνεντεύξεις εργασίας είναι το τελικό στάδιο πριν την πρόσληψη. Οι ερωτήσεις των εργοδοτών είναι τις περισσότερες φορές “κοπιαρισμένες” και λίγο πολύ ίδιες ενώ οι απαντήσεις των υποψηφίων είναι political correct. Τι γίνεται όμως όταν μια εταιρία, η οποία φημίζεται για την δημιουργικότητά της, αποφασίζει να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού;
Η Heineken λοιπόν, μετέτρεψε την συνήθως βαρετή διαδικασία της συνέντευξης εργασίας σε ένα ξεχωριστό, δημιουργικό και πρωτοποριακό project. Η αγγελία ήταν για πρακτική σε events & sponsorship και ο αριθμός των αιτήσεων για την θέση έφτασε τις 1734!
Πως αποφάσισαν όμως για το ποιος θα πάρει την πολυπόθητη θέση; Η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω video!