Εδώ στο sportman.gr έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην προσπάθεια που πρέπει να κάνουν οι ομάδες για να συγκεντρώσουν, την ζητούμενη από τους χορηγούς, προστιθέμενη αξία (added value). Η Barcelona FC και το wallpaper που δημοσίευσε πριν λίγο καιρό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προσπάθεια συγκέντρωσης προστιθέμενης αξίας ή ακόμα και sponsorship activaton.
Αυτή την φορά θα δούμε πως η Juventus μέσω της μόδας που ακούει στο όνομα Harlem Shake, δίνει added value στους χορηγούς της.
Τα video με το Harlem Shake δεν αποτελούν παρά μια προσπάθεια των ομάδων να δημιουργήσουν θόρυβο γύρω από το όνομά τους ή ακόμα και να προσκολλήσουν στο brand name τους ποιοτικά χαρακτηριστικά εφάμιλλα με εκείνα που εκτιμάει το target group τους. Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν αρκετά αθλητικά video που προσπαθούν απλά να διασκεδάσουν το κοινό της ομάδας επιδεικνύοντας τις χορευτικές δυνατότητες των αθλητών τους.
Οι προσπάθειες των Miami Heat, Manchester City και της ακαδημίας του Παναθηναϊκού (δείτε παρακάτω τα video) δεν έχουν κάποιο άλλο σκοπό πέραν των προαναφερθέντων. Αυτό που κάνει την προσπάθεια της Juventus να ξεχωρίζει είναι ότι το Harlem Shake video έγινε με φόντο το backdrop των χορηγών της ομάδας!
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν αυτό ήταν τυχαίο ή προγραμματισμένο. ‘Οπως και να έχει πάντως, οι χορηγοί της ομάδας που προβάλλονται στο video (Jeep, NIKE, Sky) λαμβάνουν την προστιθέμενη αξία και έξτρα προβολή που τόσο επιθυμούν με τo video να σημειώνει πάνω από 4 εκατ. προβολές! (μόνο από την ανάρτηση του video στο λογαριασμό της ομάδας στο Youtube). Επίσης θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκτός της ομάδας και οι χορηγοί που προβάλλονται στο video παραμένουν σαν cool brands στο μυαλό των καταναλωτών, σε επίπεδο υποσυνείδητου.
Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι τα αθλητικά Harlem Shake video είναι μόνο “θόρυβος” και τίποτε άλλο. Ίσως να είναι και έτσι, όμως “when you do, it do it right“.