fbpx

Πρώτη στο Facebook Monetization η Chelsea FC

Η σημασία των social media στον σύγχρονο επαγγελματικό αθλητισμό είναι τεράστια. Η παρουσία οποιαδήποτε ομάδας, τουλάχιστον στο Facebook, θεωρείται πλέον δεδομένη.

Πολλοί νομίζουν όμως ότι η επιτυχή παρουσία μιας ομάδας στο Facebook μετριέται μόνο με τα Likes και τα Share που αυτές καταφέρνουν να συγκεντρώσουν. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. O πιο σημαντικός παράγοντας που καθορίζει την επιτυχία μιας Facebook σελίδας είναι το Facebook monetization, δηλαδή το πόσα έσοδα αποκομίζουν οι ομάδες μέσω της σελίδα τους.

Η Marketing Metrix, πραγματοποίησε μια έρευνα για την Premier League και το Facebook monetization των ομάδων της. Η έρευνα βασίστηκε στους εξής 2 άξονες.

  1. Πόσο εύκολα μπορεί κανείς να πλοηγηθείτε από την Facebook σελίδα μιας ομάδας σε σελίδα στην οποία μπορεί να κάνει αγορά προϊόντος σχετικό με την ομάδα.
  2. Η ευκολία με την οποία μια ομάδα μπορεί να οδηγήσει τον επισκέπτη της Facebook σελίδας της σε μια σελίδα στην οποία μπορεί ο τελευταίος να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία.

Η ευκολία αλλά και η ταχύτητα πλοήγησης ήταν οι βασικοί παράγοντες για τις δύο παραπάνω κατηγορίες. Κάθε κατηγορία βαθμολογήθηκε από 1 έως 10. Τα αποτελέσματα της πρώτης υπολογίστηκαν με βαρύτητα 0,7 ενώ της δεύτερης με 0,3 για να παράξουν την τελικά κατάταξη όπως την βλέπεται παρακάτω. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Chelsea FC, ενώ την δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Queens Park Rangers.

Facebook Monetization Premier League_2012_2013
Η πρωτοπόρος στην βαθμολογία της Premier League Manchester United, βρίσκεται μόλις στην 10η θέση!

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …