fbpx

Το “monetize” στα social media (video)

Social Monetization

Η μετατροπή της διαδικτυακής παρουσίας μιας εταιρίας στα social media, σε μετρήσιμη χρηματική αξία.

Στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στο Social Monetization με αφορμή το παράδειγμα της AC Milan. Ένα θέμα που πάντα προκαλεί αρκετή συζήτηση και χωρίζει τους επαγγελματίες του χώρου σε 2 στρατόπεδα. Σε αυτούς που πιστεύουν ότι το “monetize” στα social media είναι πραγματοποιήσιμο και σε αυτούς που θεωρούν ότι τα social media δεν έχουν θέση στον επαγγελματικό αθλητισμό αφού δεν αποδίδουν άμεσα κάποια μετρήσιμη αξία, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ROI.

Στα πλαίσια του Sportel, οι Richard Ayers (CEO, Seven League), Shergul Ashad (Head of Digital, AS Roma) και David Sternberg (Head of Media, Man Utd), συμφώνησαν ότι το Monetization είναι δυνατόν να επιτευχθεί. Στο παρακάτω video εξηγούν τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνεται το Monetization καθώς και ποιες είναι οι δυσκολίες και οι δυνατότητες των social media.

Τα βασικά σημεία που αναφέρονται στο video.

Ο τρόπος και η συχνότητα που μοιράζεται το περιεχόμενο καθώς και οι σχέσεις που αναπτύσσονται είναι αρκετά σημαντικά στοιχεία. Επίσης η χρήση των δεδομένων που υπάρχουν σε αφθονία στον αθλητισμό είναι επίσης σημαντική.

Τρόποι που οδηγούν στο Monetization 

  • Promo για τα εισιτήρια
  • E-commerce
  • Licensing / Gaming
  • Χορηγίες / Διαφήμιση
  • Προγράμματα ειδικά για μέλη

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλο το session του συνεδρίου. Αξίζει η περίπου 1 ώρα που θα ξοδέψετε για να το δείτε!

Πηγή

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …