fbpx

Emirates: Η πιο αναγνωρίσιμη χορηγία στο Ηνωμένο Βασίλειο

Όλοι όσοι ασχολούνται με την Premier League γνωρίζουν την χορηγία της Emirates στην Arsenal FC. Όπως έχουμε γράψει στο παρελθόν, η Emirates επέλεξε την Arsenal FC λόγο του νέου CRM συστήματος το οποίο αποτελεί πλέον την κινητήρια δύναμη και την ραχοκοκκαλιά της marketing στρατηγικής της Λονδρέζικης ομάδας. Την επιτυχία αυτής της συνεργασίας έρχεται τώρα να επιβεβαιώσει μια νέα έρευνα της Repucom. Σύμφωνα με τα ευρήματα, η χορηγία της Emirates στην Λονδρέζικη ομάδα είναι η πιο αναγνωρίσιμη σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο!

Από τους ανθρώπους που επισκέπτονται αθλητικές διοργανώσεις, το 88% γνωρίζει ότι η Emirates κατέχει τα naming rights για το στάδιο της Arsenal FC. Επίσης η αναγνωρισιμότητα για την χορηγία της φανέλας στην οποία επίσης διαφημίζετε η αεροπορική εταιρία του Dubai, είναι η υψηλότερη σε σχέση με τα υπόλοιπα club της Premier League. 62% των ερωτηθέντων γνωρίζουν για την συγκεκριμένη συνεργασία.

Tip

Χορηγία Φανέλας + Χορηγία ονόματος γηπέδου = Πολλαπλά οφέλη τόσο για τον χορηγό

Ο κ. Charlie Dundas, managing director UK και Ireland Repucom, δήλωσε: “Η Emirates απολαμβάνει τα οφέλη της “διπλής χορηγίας” (φανέλα & όνομα γηπέδου) και έχει καταφέρει να είναι ο πιο αναγνωρίσιμος χορηγός γηπέδου και φανέλας σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Η επιτυχία της “διπλής χορηγίας” επιβεβαιώνεται και από την υιοθέτηση αυτού του μοντέλου από τις Manchester City και Etihad  οι οποίες έχουν επίσης πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα αναγνωρισιμότητας στον Ηνωμένο Βασίλειο. Όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα των χορηγιών φανέλας στην Premier League, τόσο η Emirates όσο και η Etihad βρίσκονται στην πρώτη τριάδα.

Παρόλο το αυξημένο κόστος για την απόκτηση των δικαιωμάτων της “διπλής χορηγίας”, αυτό που γίνεται σαφές είναι ότι μια τέτοια συνεργασία δίνει την δυνατότητα στους επενδυτές/χορηγούς για πιο γρήγορη ROI” 

"Διπλή χορηγία" = γρηγορότερο ROI!
“Διπλή χορηγία” = γρηγορότερο ROI!

Η μακροχρόνια συνεργασία της Britannia με την Stoke City για τα naming rights του γηπέδου της δεύτερης, η οποία έληξε μετά από 15 χρόνια το 2012, έρχεται στην τρίτη θέση, πίσω μόνο από την Emirates και την Etihad. Παρόλο που η Stoke City, έρχεται 33η σε αριθμό φιλάθλων στο Ηνωμένο Βασίλειο (από το σύνολο 104 ομάδων σε Football League και Scottish Premiership) συγκεντρώνει την τέταρτη (4) πιο αναγνωρίσιμη χορηγία γηπέδου! Παραδοσιακά μια πολύχρονη χορηγία συγκέντρωνε αυξημένα ποσοστά αναγνωρισιμότητας για τον χορηγό, όμως η “διπλή χορηγία” αποδεικνύετε ότι επιφέρει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

Ένα ακόμα ενδιαφέρων στατιστικό της έρευνας είναι ότι 27% των ερωτηθέντων είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες του χορηγού εάν ο χορηγός είναι και χορηγός γηπέδου της ομάδας που ακολουθούν.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …