fbpx

Έρευνα για την ανταποδοτικότητα των χορηγιών

Τι συμβαίνει στην Ελληνική αγορά;

Όπως έδειξε η έρευνα της Association of National Advertisers, οι εταιρίες στην Β. Αμερική θέλουν να ενημερώνονται για την ανταποδοτικότητα των χορηγιών τους. Τι συμβαίνει όμως στην Ελλάδα;

Για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα η SponsorValue Hellas, αποφασίσε να πραγματοποιήσει την αντίστοιχη έρευνα για την Ελληνική αγορά.

SPONSORVALUE_logo
Η SponsorValue προσφέρει ποσοτικές και ποιοτικές αναλύσεις για το βαθμό προβολής που πετυχαίνει η χορηγία σε όλα τα μέσα.

Αν εκπροσωπείται κάποιον χορηγό ή χορηγούμενο μπορείτε να συμπληρώσετε το σύντομο ερωτηματολόγιο (μόλις 10 ερωτήσεις) κάνωντας click εδώ

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ανακοινωθούν από την SponsorValue Hellas μετά το πέρας της συλλογής των απαντήσεων.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Aξιολόγηση της συμπεριφοράς φιλάθλων ομάδων Superleaque & Football Leaque

Στα πλαίσια ερευνητικής εργασίας του Πανεπιστήμιο Πατρών, γίνεται μία προσπάθεια αξιολόγησης της συμπεριφοράς (πίστης, αφοσίωσης …