Η AC Milan κατέχει την ένατη θέση στον κόσμο όσον αφορά τον αριθμό των “φίλων” της στο Facebook ( 10,303,699 αυτή την στιγμή ). Οι μόνες ποδοσφαιρικές ομάδες που βρίσκονται σε παραπάνω θέση στην λίστα με τους περισσότερους φίλους στο Facebook είναι οι Arsenal, Chelsea, Manchester United, Real Madrid & Barcelona FC .
Η AC Milan αποφάσισε να “τρέξει” μια καμπάνια για τους 10 εκατομμύρια “φίλους” της στο Facebook. Η καμπάνια ήταν σχετικά απλή αλλά κατάφερε εκτός από την αύξηση της traffic τόσο στο επίσημο website της ομάδας όσο και στο προφίλ της στο Facebook, να δημιουργήσει μια νέα πηγή εσόδων για την ομάδα.
Οι παίχτες της ομάδας φωτογραφήθηκαν φορώντας μπλουζάκια με το slogan “are you in?” τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την Adidas η οποία είναι και ο επίσημος προμηθευτής ιματισμού της AC Milan και τον τελευταίο χρόνο τρέχει και αυτή μια καμπάνια με το slogan “all in“. Η AC Milan με post στην σελίδα της στο Facebook μαζί με την συχνή αλλαγή της cover photo κράτησε υψηλά το ενδιαφέρων για την καμπάνια.
Επίσης ο σύλλογος έδωσε την δυνατότητα στους φίλους της ομάδας να αγοράσουν τα μπλουζάκια που φορούσαν οι παίχτες στην φωτογράφηση από το επίσημο eshop της ομάδας δημιουργώντας μια νέα πηγή εσόδων. To monetize στα social media δηλαδή η διαδικασία της μετατροπής των likes, των followers, tweets κτλπ. σε έσοδα για την οποιαδήποτε ομάδα αποτελεί μεγάλη πρόκληση και η AC Milan πέτυχε με ένα απλό και αποτελεσματικό τρόπο την μετατροπή των likes και του buzz της καμπάνιας σε επιπλέον έσοδα για την ομάδα.
Τα μπλουζάκια της καμπάνιας μπορείτε να τα βρείτε εδώ.
Επίσης “τρέχει” και μια δημοπρασία με τα υπογεγραμμένα από τους ποδοσφαιριστές της AC Milan, μπλουζάκια της καμπάνιας και τα όποια έσοδα θα πάνε στο Ίδρυμα της ομάδας ( Milan Foundation ).
Και ο Adriano Galliani πήρε μέρος στην καμπάνια της AC Milan.
Βλέπουμε ότι με μια απλή καμπάνια στο Facebook η AC Milan κατάφερε να αυξήσει το brand awareness, το buzz γύρω από το όνομα της, να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων αλλά και να “τρέξει” προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ( social responsibility programs )! Όλα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα την δύναμη των social media και τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρουν εφόσον χρησιμοποιηθούν σωστά.
Δείτε και το σχετικό “Thank you” video της καμπάνιας.