Σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της Turkish Airlines Euroleague το ενδιαφέρον του κοινού για την διοργάνωση παραμένει υψηλό με αυξητικές τάσεις. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν στα τελευταία δέκα (10) παιχνίδια έδειξαν αύξηση στα εισιτήρια (5%) καθώς και αύξηση στην επισκεψημότητα στο επίσημο διαδικτυακό τόπο της διοργάνωσης εν σύγκριση με την περσινή σεζόν.
Από τις 17 ομάδες που συμμετείχαν στην Euroleague τις δύο (2) τελευταίες σεζόν, οι δέκα (10) σημείωσαν αύξηση στα εισιτήρια ενώ η Brose Baskets Bamberg επανέλαβε το sold out που πέτυχε και πέρισυ. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στην EA7 Emporio Armani Milan η οποία σχεδόν διπλασίασε τα εισιτήρια της καθώς και σε Fenerbahce Ulker Istanbul (29,9% αύξηση) και Ολυμπιακό (26,9% αύξηση). Οι ομάδες αυτές κατέλαβαν και τις πρώτες θέσεις στο πρόγραμμα της Euroleague Basketball Ticketing το οποίο ξεκίνησε πριν από δύο (2) χρόνια σε συνεργασία με την εταιρία G2 Strategic.
Επίσης το ενδιαφέρον των φιλάθλων για τις εκτός έδρας αναμετρήσεις των ομάδων τους, αυξάνει την επισκεψημότητα και στα site της διοργάνωσης (Euroleague.net καθώς και στους επίσημους υποστηρικτές Sport24.GR και Gazzetta dello Sport στην Ιταλία. Μόνο το Euroleague.net είχε σχεδόν 100.000 μοναδικούς επισκέπτες περισσότερους απ’ ότι πέρυσι, ενώ οι δύο (2) επίσημοι διαδικτυακοί υποστηρικτές σημείωσαν μαζί 3,35 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες!
Όσον αφορά την τηλεόραση, οι εκτιμήσεις υποδεικνύουν αύξηση στην τηλεθέαση. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η τηλεθέαση στα παιχνίδια της Παρασκευής είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με την τηλεθέαση που σημείωσαν τα αντίστοιχα περσινά παιχνίδια που πραγματοποιήθηκαν Τετάρτη αντί Παρασκευή. Τέλος να σημειώσουμε οι αυξήθηκαν και οι χώρες στις οποίες προβάλετε η διοργάνωση, από 187 σε 195.