fbpx

Bayern Munich: Σεβασμός προς τον πελάτη / φίλαθλο / οπαδό

Όπως έχουμε ξαναγράψει στο Sportman.gr, η Arsenal FC έχει τα πιο ακριβά διαρκείας στην Premier League. Το ίδιο ισχύει και για τα μεμονωμένα εισιτήρια  της ομάδας του Λονδίνου για το Champions League. Τα “κανόνια” χρεώνουν 75€ το εισιτήριο στους φιλοξενούμενους οπαδούς. Και αν αυτό ενδεχομένως δεν αποτελεί πρόβλημα για τους φίλους της Arsenal FC, τότε σίγουρα αποτελεί για τους φιλοξενούμενους οπαδούς καθώς το κόστος της ενδεχόμενης μετακίνησής τους στο Emirates αυξάνει δραματικά (συνυπολογίζοντας το κόστος μεταφοράς, εστίασης και διαμονής).

Με αυτά τα δεδομένα και αν αναλογιστούμε ότι ένα οργανωμένο club σαν την Bayern Munich παίρνει στα σοβαρά και επιδιώκει την ευχαρίστηση των πελατών/φιλάθλων/οπαδών της, τότε η κίνηση της να πριμοδοτήσει μέρος του κόστους τοy εισιτηρίου του παιχνιδιού με την Arsenal FC στις 19 Φεβρουαρίου φαντάζει φυσιολογική. Η διοίκηση των Βαυαρών θα καλύψει τα 30€ από τα 75€ που κοστίζει το εισιτήριο. Αν αναλογιστούμε ότι επίσημα ζήτησαν 2.978 εισιτήρια τότε το κόστος της πριμοδότησης αγγίζει τα 90.000€.

Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί την άμεση προτεραιότητα των μεγάλων club του εξωτερικού και η κίνηση αυτή απλά το αποδεικνύει.

  • Το μήνυμα της Bayern Munich 
Both in the past and in the current season, Bayern have impressed people not only with their good performances, but also with their enthusiastic fans,” a statement on the club’s official website reads.

What really stands out is that a large part of the fans not only support Bayern during the absolute highlights, but try to attend each away game.

It’s clear that this dedication not only costs a lot of time, but money as well. It should be clear to everyone that this loyalty involves a great deal of time and expenses.

Bayern have therefore decided to subsidise the tickets for the away game at Arsenal. Bayern have therefore decided to compensate the fans who attend the away game against Arsenal in order to thank you for the support throughout 2013.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …