Πιστή στο ραντεβού της με τις μεγάλες διοργανώσεις, η εφημερίδα Marca.com προσφέρει στους αναγνώστες της την δυνατότητα να παρακολουθήσουν την διοργάνωση του EURO 2012 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσω ειδικών online εφαρμογών.
H Marca.com βασισμένη στην πετυχημένη συνταγή των προηγούμενων διοργανώσεων δημιούργησε το “καλεντάρι” των αγώνων, μια ψηφιακή εφαρμογή με την χρήση της οποίας ο αναγνώστης μπορεί να διαβάσει το πρόγραμμα βάσει ημέρας, ομάδας, γηπέδου αλλά και Group.
Η παρακάτω εικόνα δείχνει το πρόγραμμα του Group A στο οποίο συμμετέχει και η Εθνική Ελλάδος.
Η Marca.com δημιούργησε μια ακόμα online εφαρμογή με την οποία ο αναγνώστης μπορεί να κάνει τις προβλέψεις του για το ποιος θα περάσει από τους ομίλους και να δει τις διασταυρώσεις των ομάδων στα προημιτελικά μέχρι και τον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης.
Επίσης θέλοντας να ¨οδηγήσει¨ τους αναγνώστες της στα social media, η Marca.com ¨τρέχει¨ έναν διαγωνισμό στον οποίο για να συμμετάσχεις και να κερδίσεις την επίσημη φανέλα της Εθνικής Ισπανίας, πρέπει να κάνεις Like στην σελίδα του χορηγού στο Facebook (La Energía de la Roja) και με τον κωδικό που θα εμφανιστεί μετά το Like να συνδεθείς στην σελίδα της Marca.com, να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό και να μαντέψεις τους 23 παίχτες που θα καλέσει ο Vicente Bel Bosque στο EURO 2012.
Οι διαγωνισμοί τέτοιου είδους είναι ένας συνήθης και εύκολος τρόπος για να προσελκύσει μια εταιρία νέους πελάτες αλλά και να αυξήσει το traffic (στο website και στα social media) και το fan engagement.
Παρατηρούμε ότι δεν είναι η πρώτη διοργάνωση που η Marca.com “τρέχει” μια τέτοιου είδους online εφαρμογή, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρία έχει μια μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική. Ειναι μάλιστα πιθανόν να έχει κάνει ήδη απόσβεση του κόστους δημιουργίας της και η ROI (return on investment) να είναι θετική.
Δημιουργοί των εφαρμογών είναι οι κ.κ T. Alhambra και V. San Vicente.