Η Turkish Airlines είναι ένα από τα παγκόσμια brands που έχει επενδύσει αρκετά στο αθλητισμό για να αποκτήσει πρόσβαση στο κοινό που στοχεύει και να γνωστοποιήσει τα χαρακτηριστικά εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες. Οι χορηγικές της συμφωνίες με Barcelona, Manchester United, Euroleague, FIBA, Messi, Kobe Bryant αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Για την υποστήριξη της χορηγικής της συμφωνίας με την Manchester United, η Turkish Airlines πραγματοποίησε την καμπάνια/διαγωνισμό “Fans United” μέσω της επίσημης σελίδας της στο Facebook. Μέσω αυτού του διαγωνισμού, 19 φίλοι της United θα ταξίδευαν στο Manchester για να γνωρίσουν από κοντά τα ινδάλματά τους.
Ο διαγωνισμός διήρκεσε 4 μήνες και κρίνεται επιτυχημένος καθώς τα νούμερα που συγκέντρωσε είναι εντυπωσιακά ( 322 εκατομμύρια impressions). Η Turkish Airlines δημιούργησε επίσης το παρακάτω video, στο οποίο οι 19 τυχεροί περιγράφουν on camera τα συναισθήματά τους για το “όνειρο που έγινε πραγματικότητα“.
Fans Around The World United In Manchester from Sportman.gr on Vimeo.
Αυτό που ξεχωρίζουμε όμως από την καμπάνια αυτή, είναι το παρακάτω infographic. Το infographic αυτό περιγράφει σε 6 απλά βήματα το HOW TO της καμπάνιας. Ουσιαστικά περιγράφει το μυστικό για ένα επιτυχημένο project, το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο όπως πολλοί θα νόμιζαν, αλλά αποτέλεσμα κοινής λογικής (step 1 έως 6).
Η καμπάνια είχε όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο και επιτυχημένο project παρόλο που η βασική ιδέα στην οποία βασίστηκε δεν είναι πρωτότυπη. Fan & social media engagement, buzz, sponsorship activation, ισχυροποίηση και συσχέτιση του brand name Turkish Airlines τόσο με την Manchester United όσο και με άυλα (θετικά) χαρακτηριστικά στο μυαλό των fan/πελατών. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια καμπάνια;
Job well done, Turkish Airlines!