Το Europa League έχει μεταβάλει αρκετά την στρατηγική του τα τελευταία χρόνια κάτι που έχει οδηγήσει και στην εμπορική αναγέννηση της διοργάνωσης. Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές ήταν και η αντικατάσταση της Seat από την Western Union ως “Global partner” της διοργάνωσης. Η συμφωνία ισχύει μέχρι και τον τελικό της διοργάνωσης του 2015 και περιλαμβάνει και τους τελικούς του Futsal Cup για τις σεζόν 2013, 2014 και 2015.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους activation μιας χορηγίας είναι η σύνδεσή της με δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι, η Western Union ακολουθώντας αυτόν τον κανόνα, αποφάσισε να τρέξει την καμπάνια “1 Pass = 1 Day of Education“. Σκοπός της καμπάνιας είναι η ενίσχυση της εκπαίδευσης μέσω της μετατροπής κάθε πετυχημένης πάσας της διοργάνωσης, στην χρηματοδότηση μιας ημέρας εκπαίδευσης για νέους σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο Patrick Vieira υποστηρίζει την συγκεκριμένη πρωτοβουλία, όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω video.
Westen Union – 1 PASS = 1 Day of Education from Sportman.gr on Vimeo.
Η Western Union, για να κρατήσει τον ενδιαφέρων και να αυξήσει το buzz γύρω από την καμπάνια, δημοσιεύει μετά από κάθε αγωνιστική ημέρα της διοργάνωσης, εξαιρετικά infographics και videos. Με αυτό τον τρόπο προσφέρει πρωτότυπο περιεχόμενο εναρμονίζοντας έτσι την καμπάνια με τα σύγχρονα θέλω των ποδοσφαιρόφιλων.
Τα infographics και τα videos γίνονται το μέσον για την προώθηση της χορηγίας και προσδίδουν στην Western Union τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάθε μεγάλο brand θέλει να έχει μεταβάλλοντας την, σε μια πρωτοποριακή, κοινωνικά υπεύθυνη, διαφορετική, σύγχρονη και δημιουργική εταιρία.