Η Adidas ανακοίνωσε ότι αναμένεται να επιτύχει ρεκόρ πωλήσεων άνω των 1,6 δισ. € για το 2012 στην κατηγορία ποδοσφαίρου ξεπερνώντας τις πωλήσεις που πέτυχε το 2010, χρονιά που το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA διεξήχθη στη Νότια Αφρική. Κατά την διοργάνωση του Euro 2008, οι πωλήσεις στην κατηγορία του ποδοσφαίρου ανήλθαν σε 1,3 δισ. €.
Ο Herbert Hainer, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Adidas, δήλωσε: “Η Adidas υπερασπίστηκε τον τίτλο της πιο επιτυχημένης αθλητικής εταιρίας στον χώρο του ποδοσφαίρου στην Ευρώπη αλλά και στον κόσμο. Η παρουσία της Adidas στο Euro 2012 είναι κάτι παραπάνω από αισθητή καθώς ηγείται στις πωλήσεων προϊόντων, στην διαφημιστική προβολή αλλά και στην καινοτομία“.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του ρεκόρ παίζει η μπάλα “Tango 2012” καθώς οι πωλήσεις της εν λόγο μπάλας αναμένεται να φτάσουν τα 7 εκατομμύρια ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Η επίσημη μπάλα αγώνα του Euro 2012 έχει λάβει θετικές κριτικές από τους ποδοσφαιριστές, τους ειδικούς και τους καταναλωτές κάτι το οποίο δεν είχε πετύχει η Adidas με την μπάλα Jabulani στο Παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου του 2010.
Ο Markus Baumann, senior vice president της Adidas, πρόσθεσε: “Η διοργάνωση του Euro 2012 κατέστησε σαφές για μια ακόμα φορά ότι η συνεισφορά της Adidas στο δημοφιλέστερο άθλημα του κόσμου έχει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές, τους παίκτες και τους οπαδούς. Εμείς θα αξιοποιήσουμε αυτήν την δυναμική προκειμένου να επεκτείνουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση στην παγκόσμια αγορά του ποδοσφαίρου“.