fbpx

Αλλάζει τον τηλεοπτικό χάρτη η συμφωνία του BT Sport με την UEFA

Το βρετανικό κανάλι «BT Sport» κατοχύρωσε τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League και του Europa League για τρία χρόνια από την σεζόν 2015 – 2016. Το ποσό της συμφωνίας ξεπερνάει το 1 δισεκατομμύριο  Ευρώ!!

Αυτό σημαίνει ότι κάθε σεζόν το «BT Sport» θα δίνει παραπάνω από 300 εκατομμύρια Ευρώ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των δυο ευρωπαϊκών διοργανώσεων ως και το 2017 – 2018. Το κανάλι αναμένεται να μεταδώσει και τους 350 αγώνες των 2 διοργανώσεων. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι το «BT Sport» έχει ήδη ξοδέψει 738 εκατομμύρια Λίρες για τα δικαιώματα 38 live παιχνιδιών της Premier League.

Το «BT Sport» έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη και νίκησε κατά κράτος το «Sky Sports» και το «ITV», που ήταν τα δυο κανάλια τα οποία έπαιρναν τα δικαιώματα αυτών των διοργανώσεων σχεδόν για 20 χρόνια.

Αλλάζει ο τηλεοπτικός χάρτης μετά την συμφωνία του BT Sport με την UEFA
Αλλάζει ο τηλεοπτικός χάρτης μετά την συμφωνία του BT Sport με την UEFA

Οι ομάδες είναι αυτές που βγαίνουν κερδισμένες από την συμφωνία καθώς λογικά θα αυξήσουν τα έσοδά τους από τα τηλεοπτικά. Αυτή την στιγμή λαμβάνουν 7 εκατομμύρια Λίρες για την συμμετοχή τους στην διοργάνωση του Champions League, 396.000 Λίρες για κάθε ματς στην φάση των ομίλων ενώ ο τροπαιούχος λαμβάνει περισσότερα από 30 εκατομμύρια Λίρες.

 Το κανάλι, φέρεται να έχει συμφωνήσει με την UEFA κάποιοι από τους αγώνες του Champions League και του Europa League αλλά και οι τελικοί των δυο διοργανώσεων να μεταδοθούν και από ένα βρετανικό τηλεοπτικό σταθμό κοινής εμβέλειας. Την τακτική αυτή ακολουθεί και για κάποια από τα ματς της Premier League που μεταδίδει. Με την κίνηση αυτή το κανάλι «χαροποιεί» τους χορηγούς καθώς το χορηγούμενο προϊόν –στην περίπτωσή μας το ποδόσφαιρο– θα έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων/τηλεθεατών από ότι αν όλα τα ματς ήταν προσβάσιμα μόνο από το συνδρομητικό.

Το business plan του «BT Sport» φαίνεται μέχρι στιγμής να αποδίδει. Η Βρετανική εταιρία ισχυρίζεται ότι περισσότεροι από 2 εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στο αθλητικό κανάλι από τον Αύγουστο του 2013 με αποτέλεσμα να σημειώσει κέρδη προ φόρων για το τελευταίο εξάμηνο περίπου 948 εκατομμύρια Λίρες!

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …