fbpx

Bundesliga: Νέος τρόπος διανομής εσόδων

Οι αρμόδιες αρχές της Bundesliga αποφάσισαν ομόφωνα την αλλαγή του τρόπου διανομής των εσόδων που προέρχονται από την κεντρική διαχείριση του marketing της λίγκας, για τις σεζόν 2013-2014 μέχρι και την σεζόν 2016-2017. Ο νέος τρόπος διανομής αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα των ομάδων τόσο της Bundesliga όσο και της  2.Bundesliga.

Τα κριτήρια για την κατανομή των εσόδων στην Bundesliga θα καθορίζονται από την αναλογία 2:1 μεταξύ των πρώτων ομάδων της κατάταξης και αυτών που βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις. Αυτό σημαίνει ότι η κατανομή των εσόδων θα κυμαίνεται από το μέγιστο που είναι 5,8% του συνολικού ποσού για τον πρωταθλητή και σε τουλάχιστον 2,9% για την ομάδα που θα τερματίσει τελευταία.

Η κατανομή των εσόδων προκύπτει με βάση την κατάταξη των ομάδων στα πρωταθλήματα των τελευταίων (4) τεσσάρων αγωνιστικών σεζόν. Επίσης θα ληφθεί υπόψη και η θέση που θα λάβουν οι ομάδες την τρέχουσα σεζόν. Για την 2.Bundesliga, η κατανομή θα είναι από 2,25% του συνολικού ποσού για την πρωταθλήτρια ομάδα και μέχρι 1% για την τελευταία ομάδα.

Για τον υπολογισμό των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα εξωτερικού θα ισχύσουν τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια, που είναι οι αγωνιστικές επιτυχίες τόσο στις εγχώριες όσο και στις διεθνείς διοργανώσεις.  Έτσι θα λαμβάνονται υπόψη τόσο οι πόντοι που λαμβάνουν οι ομάδες βάση της κατάταξης της UEFA σε μια πενταετία όσο και οι επιδόσεις τους στην Bundesliga.

Τέλος θα πρέπει να τονίσουμε, ότι το ποσό που θα λάβουν οι ομάδες της 2.Bundesliga από τα τηλεοπτικά δικαιώματα εξωτερικού αναμένεται να διπλασιαστεί σε σχέση με αυτό που ισχύει φέτος.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …