fbpx

Τα ακριβότερα ποδοσφαιρικά brands (infographic)

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Brand Finance, η κορυφή των ακριβότερων brands στον κόσμο του ποδοσφαίρου φιλοξενεί για δεύτερη σερί χρονιά την Bayer Munich η οποία βλέπει την εμπορική της αξία να βρίσκεται στα 657 εκατ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε η Real Madrid, αφήνοντας στην τρίτη την Manchester United η οποία υπέστη τη μεγαλύτερη απώλεια. Στην δεκάδα μπήκε η Paris Saint-Germain φτάνοντας εκεί από την 24η θέση την οποία κατείχε το 2013. Ο γαλλικός σύλλογος σημείωσε και την μεγαλύτερη αύξηση.

Στο infographic που θα δείτε παρακάτω, υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία όπως το ποια είναι η ομάδα με τους περισσότερους followers στο twitter αλλά και ποιος είναι ο πλουσιότερος ιδιοκτήτης ομάδας. Κάπου εκεί θα βρείτε και το σήμα του Ολυμπιακού, καθώς η Emirates είναι το brand που χορηγεί τις περισσότερες ομάδες (έξι στο σύνολο μαζί με τους πρωταθλητές Ελλάδας).

Οι Αγγλικές ομάδες μαζί, βρίσκονται στην κορυφή με τεράστια διαφορά από την δεύτερη θέση την οποία κατέχουν οι Γερμανικές. Ακολουθούν οι Ισπανικές ενώ στην έκτη θέση συναντάμε τις Τούρκικες. Στο τέλος υπάρχει και το γράφημα με την πορεία όλων των ομάδων από το 2007 έως σήμερα.

Η Bayer Munich ανεβαίνει κάθε χρονιά ενώ η Manchester United, η οποία ήταν στην κορυφή το 2011 και το 2012, βλέπει το brand της να μειώνεται τα δύο τελευταία χρόνια.

The Worlds Most Valuable Football Brands

Explore more visuals like this one on the web’s largest information design community – Visually.
Πηγή: Brand Finance, Visually, sport24

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …