Η σημασία που δίνουν οι ομάδες του εξωτερικού στο λανσάρισμα της νέας τους φανέλας είναι τεράστια. Η προώθηση των νέων φανελών ξεκινάει πριν ακόμα ολοκληρώσει η ομάδα τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της προηγούμενης σεζόν. Έτσι με το πέρας της σεζόν, η νέα φανέλα βρίσκεται ήδη στις βιτρίνες των καταστημάτων και ο θόρυβος (buzz) που έχει ήδη δημιουργηθεί γύρω από αυτές, αποφέρει στις ομάδες μια σημαντική χρηματική εισροή σε μια “νεκρή” από άποψη εσόδων περίοδο.
Οι ομάδες της PremierShip δεν αποτελούν εξαίρεση. Βασισμένη στο παραπάνω σκεπτικό, η Chelsea FC σε συνεργασία με την Adidas τρέχουν την καμπάνια “It’s Blue, what else matters?“. Μια εκπληκτική καμπάνια τόσο από άποψη αισθητικής όσο και από άποψη δημιουργίας. Το αποτέλεσμα κατά την γνώμη μας είναι ικανό να δημιουργήσει το πολυπόθητο buzz γύρω από τις νέες φανέλες, είναι πρωτότυπο και προσφέρει ποιοτικό υλικό το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω (δημιουργία wallpappers, διαμοιρασμός των εικόνων στα social media=buzz, κτλπ.).
Παρακάτω μπορείτε να δείτε εικόνες από την καμπάνια, το promo video “It’s Blue, what else matters?” καθώς και backstage υλικό από την φωτογράφηση. Μπορείτε να ακολουθήσετε την καμπάνια μέσω twitter είτε από το profil της Adidas (@adidasUK) είτε με το hashtag #allincfc.
Chelsea FC - Kit launch
Εικόνες: dailymail.co.uk