fbpx

Ο Dirk Nowitzki σε ρόλο πωλητή

Οι ομάδες έχουν το αποκλειστικό προνόμιο της άμεσης πρόσβασης στους παίχτες. Έτσι δεν είναι δύσκολο να ενσωματώσουν ή ακόμα και να στήσουν μια καμπάνια προώθησης των προϊόντων τους πάνω στους πρωταγωνιστές των γηπέδων. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί και η καμπάνια των Dallas Mavericks στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dirk  Nowitzki.

Κατά τα τελευταία χρόνια οι Dallas Mavericks έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να δημιουργούν video τα οποία αρέσουν στους οπαδούς της ομάδας. Έτσι εκμεταλλευόμενη το buzz γύρω από την διαφήμιση της εταιρίας Geico, “Hump Day”, η ομάδα του Dallas δημιούργησε ένα video παρωδία της συγκεκριμένης διαφήμισης. Σκοπός του video η προώθηση των εισιτηρίων της ομάδας!

Το παρών video αποδεικνύει πως με απλές διεργασίες οι ομάδες μπορούν να “εκμεταλλευτούν” τους αθλητές τους και να τους εντάξουν στο εμπορικό κομμάτι δημιουργώντας πρωτότυπες καμπάνιες.

Δείτε το video στο οποίο ο Dirk  Nowitzki φαίνεται να διασκεδάζει τον ρόλο του ως sales man των Dallas Mavericks!

 

Guess what day it is from Sportman.gr on Vimeo.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …