Στο Sportman.gr, έχουμε ξανά-σχολιάσει την σημασία που έχουν οι νέες φανέλες τόσο για τους φιλάθλους όσο και για τις ίδιες τις ομάδες. Συνήθως οι ομάδες για να προμοτάρουν τις νέες φανέλες χρησιμοποιούν τα αστέρια της κάθε ομάδας. Για παράδειγμα, είδαμε τους παίχτες τις Chelsea FC να πρωταγωνιστούν στην εκπληκτική καμπάνια “It’s Blue, what else matters?“, τους συναδέλφους τους στην Barcelona FC να ποζάρουν στις επίσημες promo φωτογραφίες, από την Ελληνική αγορά είχαμε φέτος τους Βελλίδη, Κολοβέτσιο, Τζημόπουλο και Ilic να πρωταγωνιστούν στην καμπάνια του ΠΑΣ Γιάννινα. Τα προαναφερθέντα παραδείγματα είναι σαφώς ενδεικτικά καθώς υπάρχουν πολλά ακόμα τόσο από την εγχώρια όσο και την παγκόσμια αγορά.
Μια ομάδα όμως, η Colón de Santa Fe, αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες και δεν ακολούθησε την “περπατημένη”. Έφερε στο προσκήνιο τους φιλάθλους, η παρουσία των οποίων δίνει πνοή και ένα διαφορετικό “χρώμα” στο σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Έτσι τα αστέρια της Colón de Santa Fe έχουν αντικατασταθεί με τους φιλάθλους της ομάδας. Δεν γνωρίζουμε εάν η συγκεκριμένη καμπάνια συνδυάστηκε και με τις απαραίτητες για το σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο CRM στρατηγικές (Customer Relationship Management) , πάντως σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια εξαιρετική και πρωτότυπη προσπάθεια άξια αναφοράς.