Τον περασμένο Απρίλιο η Manchester City ξεκίνησε μια καμπάνια με την οποία έδινε την ευκαιρία στους φίλους της ομάδας να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα παρουσιαστούν οι φανέλες της επόμενης αγωνιστικής σεζόν.
Σε συνεργασία με την Umbro, τον επίσημο προμηθευτή αθλητικού υλικού της ομάδας, έστησαν το site του διαγωνισμού μέσω του οποίου οι φίλαθλοι της ομάδας έστελναν τις συμμετοχές τους. Για την προώθηση της καμπάνιας γυρίστηκε και το ακόλουθο video στο οποίο οι παίχτες της ομάδας προσπαθούν ανεπιτυχώς να προμοτάρουν τις νέες φανέλες. Το video καταλήγει ως εξής: “Αφού οι παίχτες μας δεν μπορούν, θα θέλαμε εσείς να λανσάρετε τις νέες φανέλες“.
Ο διαγωνισμός τελείωσε, η Manchester City ανακοίνωσε τους νικητές και έδωσε στην δημοσιότητα τα video στα οποία οι οπαδοί της ομάδας παρουσιάζουν την νέα φανέλα της ομάδας. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, αυξάνει το fan engagement, δημιουργεί buzz και ενισχύει το brand name του club. Τα τελευταία χρόνια η Manchester City πρωτοπορεί σε τομείς όπως η ψηφιακή στρατηγική, τα social media, το marketing και τα παρακάτω video το αποδεικνύουν.
Εκτός από το παραπάνω video, Manchester City και Umbro δημοσίευσαν video στα οποία οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζονται και περιγράφουν την εμπειρία και τα συναισθήματά τους.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.