fbpx
Ο Götze συνεχίζει το ambush marketing
Ο Götze συνεχίζει το ambush marketing

NIKE & Mario Gotze: Το ambush marketing συνεχίζεται

Ο Mario Gotze μας σύστησε πριν από λίγες μέρες το ambush marketing. Στο προηγούμενο άρθρο, υποστηρίξαμε ότι τίποτα δεν έγινε στην τύχη. Όλα ήταν προμελετημένα και σχεδιασμένα άριστα από την NIKE και τον Mario Götze

Το πρόστιμο που επιβλήθηκε στον Götze από την Bayern Munich για μια από τις ομολογουμένως πιο ξεκάθαρες περιπτώσεις ambush marketing, ήταν μόλις 10.000 ευρώ. Το ποσό είναι μηδαμινό για έναν ποδοσφαιριστή που η μεταγραφή του κόστισε 37 εκατομμύρια ευρώ ενώ ο ίδιος αμείβεται με 7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως!!!

Το πρόστιμο όπως αναμενόταν δεν πτόησε τον Götze. Έτσι μόλις λίγες μέρες από το προηγούμενο συμβάν, ο Götze “ξαναχτύπησε”.

Ο Götze συνεχίζει το ambush marketing
Ο Götze συνεχίζει το ambush marketing

Αυτή την φορά δεν φορούσε μπλουζάκι της NIKE. Στην επίσημη εκδήλωση της Bayern Munich εμφανίστηκε με την ενδυμασία της ομάδας αλλά με παπούτσια της NIKE! Ο Götze κάνει τα πάντα για να φανεί η σχέση του με την NIKE καθώς ακόμα και στην προπόνηση της ομάδας κάνει σαφή την συσχέτισή του με την Αμερικάνικη εταιρία.

Just did it. Again. Ο Götze συνεχίζει το ambush marketing
Just did it. Again.

Απουσία κανόνων και νομικών δεσμεύσεων

Είναι σαφές ότι η NIKE έχει βρει τον δούρειο ίππο στο πρόσωπο το Mario Götze για να χτυπήσει την μεγάλη της αντίπαλο. Η πρόσβαση που προσφέρει ο ποδοσφαιριστής στην ανερχόμενη δύναμη του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, Bayern Munich και στην γερμανική αγορά στην οποία κυρίαρχη και αναμφισβήτητη δύναμη ήταν/είναι η Adidas, είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμη. Η NIKE  χτυπάει εκεί που πονά περισσότερο η Adidas. Έτσι αναμένεται με πολύ ενδιαφέρων οι επόμενες κινήσεις των Bayern και Adidas.

Το πρόστιμο δεν είναι η λύση, ποτέ δεν ήταν. Κάτι τέτοιο φάνηκε και στην περίπτωση του Götze. Άλλωστε όπως σοφά είπε ο Αλκιβιάδης, τοΤο διοικείν εστί προβλέπειν“. Η απουσία ξεκάθαρων κανόνων και νομικών δεσμεύσεων κατά την υπογραφή των συμβολαίων μεταξύ των συμβαλλόμενων πλευρών είναι ο μόνος τρόπος που δύναται να αποτρέψει παρόμοιες καταστάσεις. Απ’ ότι φαίνεται η Bayern άφησε την κερκόπορτα ανοιχτή και τώρα, NIKE  και Mario Götze απλά εκμεταλλεύονται την παράληψη των αντιπάλων.


About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …