Σήμερα, λίγο μετά τις 11 το πρωί (ώρα Ελλάδος), η Manchester United ανακοίνωσε την αποχώρηση του Sir Alex Ferguson από την ενεργό δράση ύστερα από 27 χρόνια στο τιμόνι της ομάδας.
Sir Alex Ferguson retires. #thankyousiralex
— ManUtd_PressOffice (@ManUtd_PO) May 8, 2013
Όπως αναφέρει το blog του Twitter, το παραπάνω tweet έγινε retweet 18,000+ φορές μέσα σε 1 ώρα, ενώ το hashtag, #ThankYouSirAlex, χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από 100,000+ φορές στο ίδιο χρονικό διάστημα! Συνολικά παρήχθησαν περίπου 1,4 εκατ. tweets σχετικά με την αποχώρηση του Sir Alex μόλις σε μια ώρα, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στο Top 10 της treding list του Twitter παγκοσμίως!
Το tweet του αρχηγού της Manchester City, Vincent Kompany, ήταν εξίσου δημοφιλές αφού έγινε retweet 18,000+ φορές.
Sir Alex, one of the best managers of all time. After 26 years of success in the game, we all owe him a tribute.
— Vincent Kompany (@VincentKompany) May 8, 2013
Επίσης η Manchester United, ξεκίνησε άμεσα μια καμπάνια στον λογαριασμό της στο Facebook, η οποία επιτρέπει στους φίλους της ομάδας να στείλουν το μήνυμά τους στον Sir Alex. Τα καλύτερα από αυτά θα επιλεχθούν και θα εκδοθούν σε βιβλίο ενώ μερικοί από αυτούς θα κερδίσουν το βιβλίο με την υπογραφή του Sir Alex!
Take aways
Η αμεσότητα και η αλληλεπίδραση που προσφέρει το Twitter, το καθιστά ως την ιδανική πλατφόρμα για την εξάπλωση τέτοιου είδους νέων. Επίσης βλέπουμε πως μια απομάκρυνση ενός προπονητή μπορεί να είναι ευκαιρία για καμπάνιες που δύναται να αποδώσουν εμπορικά οφέλη και να αυξήσουν τόσο το fan engagement όσο και την βάση δεδομένων των αθλητικών οργανισμών με τα πολύτιμα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους.