Η Everton FC παρουσίασε ένα infographic με εξαιρετικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τους social media λογαριασμούς της. Σε συνεργασία με την νέα σουίτα Locowise, δημιούργησε το παρακάτω infographic από το οποίο προκύπτουν κάποια ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Όπως έχουμε τονίσει αρκετές φορές και εδώ στο sportman.gr, οι λογαριασμοί των ομάδων στα social media είναι κατά βάση απρόσωποι. Αυτό το στοιχείο από μόνο του αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα και οδηγεί στην μείωση της διαδραστικότητα του χρήστη με τους social media λογαριασμούς της ομάδας.
Αυτό το στοιχείο επιβεβαιώνεται και από την έρευνα και τα στοιχεία που παραθέτει η Everton FC στο infographic, καθώς τα posts που έχουν “προσωπικότητα” παρουσιάζουν αύξηση 95% σε διαδραστικότητα.
Το δεύτερο και επίσης σημαντικό στοιχείο που απορρέει από το inforgraphic είναι το πόσο σημαντικά είναι τα στοιχεία που απλόχερα προσφέρουν είναι εργαλεία σαν τo Locowise. Βάση αυτών των στοιχείων επαναπροσδιορίζεται και επαναχαράζεται η ψηφιακή στρατηγική των ομάδων στα θέλω και τις ανάγκες των φιλάθλων/πελατών. Τα παραδείγματα που αναφέρονται στις κατηγορίες contect usage, content, ticket sales, personality και video engagement είναι χαρακτηριστικά.
Για να κατεβάσετε το infographic σε μεγάλη ανάλυση παρακαλώ κάντε click παρακάτω.
[wpfilebase pagenav=1 /]