Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου είναι προ των πυλών και οι χορηγοί που σπονσοράρουν τους αγώνες έχουν αρχίσει ήδη να συλλέγουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον υπολογισμό του ROI (return on investement).
Η εταιρία BRANDWATCH έχει δημιουργήσει ένα εξαιρετικό εργαλείο το οποίο παρακολουθεί τα tweets που σχετίζονται με τους χορηγούς, τα ξεχωρίζει σε θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα και σχηματίζει ένα word cloud για κάθε εταιρία ξεχωριστά. Αυτό το monitoring εργαλείο βοηθάει τις εταιρίες στην συλλογή δεδομένων, χρήσιμα για τον υπολογισμό του ROI. Επίσης με αυτό το εργαλείο οι εταιρίες μπορούν να μελετούν σε πραγματικό χρόνο, το κατά πόσο οι καμπάνιες οι οποίες τρέχουν έχουν τα επιθυμητά γι αυτές αποτελέσματα.
Την στιγμή που γράφεται το παρών άρθρο, τα McDonalds βρίσκονται στην πρώτη θέση, η Coca Cola είναι στην δεύτερη ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Adidas. Αναλυτικά η 25αδα διαμορφώνεται ως εξής.Το monitoring εργαλείο της BRANDWATCH μπορείτε να το βρείτε εδώ.