fbpx

NBA Finals και Social Media

Ενώ οι τελικοί του NBA είναι σε εξέλιξη με τους Miami Heat και Oklahoma City Thunder να διεκδικούν το βαρύτιμο τρόπαιο, η εταιρία Unmetric δημιούργησε το ένα infographic για το NBA το οποίο εξετάζει την επίδοση όλων των ομάδων στα social media για την σεζόν 2011-2012 (από 25 Δεκεμβρίου μέχρι 26 Απριλίου 2012).

Μερικά από τα συμπεράσματα του infographic για τους φετινούς φιναλίστ του NBA:

  • Η ομάδα Miami Heat αύξησαν κατά 24% την fanbase τους στο Facebook και τους followers τους στο Twitter κατά 67%
  • Οι Oklahoma Thunder διπλασίασαν τους fans και followers σε Facebook και Twitter αντίστοιχα
  • Η engagement βαθμολογία των Miami Heat σύμφωνα με την Unmetric είναι 77, των Oklahoma Thunder 22 ενώ ο μέσος όρος του NBA είναι 29
  • Οι Miami Heat απαντάνε στα μηνύματα των φίλων τους μέσα σε 15 λεπτά, ενώ οι Oklahoma Thunder σε 2,5 ώρες

Απολαύστε το εξαιρετικό αυτό infographic!

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …