Η Manchester City είναι ένα αρκετά δραστήριο club όσον αφορά τα social media. Μάλιστα θεωρείτε πρωτοπόρο ενώ αρκετοί ισχυρίζονται ότι τουλάχιστον στην Αγγλία δεν έχει αντίπαλο σε αυτόν τον τομέα. Αυτόν τον ισχυρισμό έρχεται να επιβεβαιώσει μια νέα έρευνα της εταιρίας Accepted Socially.
Η εταιρία βαθμολόγησε τις ομάδες σε τέσσερις ξεχωριστές κατηγορίες (relevance, engagement, commercialisation, creativity) σε όλα τα βασικά social media μέσα και έτσι προέκυψε ο παρακάτω πίνακας. Η έρευνα διήρκεσε από το τέλος Ιανουαρίου μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου.
Μπορείτε να δείτε δωρεάν την μελέτη της εταιρίας εδώ.