fbpx

“Social media καλωσόρισμα” για τον Olivier Giroud

Η Arsenal FC απόκτησε τον Olivier Giroud από την Montpellier HSC με περίπου 12 εκατ. £. Όπως συνηθίζεται, o σύλλογος του Λονδίνου ανακοίνωσε την απόκτηση του παίχτη στην επίσημη σελίδα της ομάδος, ανεβάζοντας και το video με παρασκήνια από την πρώτη φωτογράφιση του Olivier Giroud με την φανέλα της Arsenal FC.

Στο νησί, τα social media έχουν πλέον την ίδια βαρύτητα, αν όχι μεγαλύτερη, με τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας που χρησιμοποιούσαν οι ομάδες μέχρι τώρα.Έτσι, η Arsenal FC ξεκίνησε έναν πολύ απλό διαγωνισμό στο Twitter. Χρησιμοποιώντας το hashtag #WelcomeOlivier στα tweets τους, οι φίλαθλοι της ομάδας καλωσόριζαν τον Olivier Giroud έχοντας παράλληλα την ευκαιρία να κερδίσουν μια υπογεγραμμένη φανέλα του. Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, τα tweets που ξεχώρισαν τοποθετήθηκαν μια σειρά από wallpapers που απεικονίζουν τον Olivier Giroud με την φανέλα της Arsenal FC.

Η ομάδα του Λονδίνου είναι αυτή την στιγμή πρώτη σε followers στο Twitter όσον αφορά τις ομάδες τις Premier League αλλά και στην 3η θέση παγκοσμίως.Με αυτόν τον πολύ απλό διαγωνισμό, ο λογαριασμός της Arsenal FC στο Twitter αύξησε το follower rate του κατά 30%, ενώ μετρήθηκαν πάνω από 10.000 χρήσεις του hashtag #WelcomeOlivier μέσα σε 48 ώρες.

Σχόλια

Ο διαγωνισμός αυτός δείχνει ότι η χρήση των social media δεν χρειάζεται να είναι πολύπλοκη ή χρονοβόρα για να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ενθαρρύνοντας τους φιλάθλους της ομάδας να χρησιμοποιήσουν το hashtag, κατάφεραν να αυξήσουν το awareness τόσο των social media της ομάδας αλλά και της ίδιας της μεταγραφής. Επίσης χρησιμοποίησαν τα tweets των χρηστών για να δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο (τα wallpapers) δημιουργώντας μια μεγαλύτερη ταύτιση μεταξύ της ομάδας και των φιλάθλων.  Με την δημιουργία των wallpapers, αύξησαν το awareness για την Fanzone και οδήγησαν την web traffic σε αυτήν. Εν κατακλείδι, μπορούμε να πούμε ότι η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα social media για να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους και να προμοτάρουν τα προϊόντα τους.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …