Οι σύνηθες διαφημιστικές πηγές σε ένα γήπεδο είναι τα Led, τα AD Time, τα carpets, τα banner, τα backdrop, τα αυτοκόλλητα στα παρκέ και στις κερκίδες και οι απλές, παλιές και κλασσικές πλέον πινακίδες.
Όμως όσο η τεχνολογία εξελίσσεται και οι ομάδες ψάχνουν διαρκώς νέους τρόπους για να αυξήσουν τα έσοδα από τις χορηγίες τους, τόσο θα κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά νέα και πρωτότυπα προϊόντα που θα καλύπτουν τις αυξημένες αυτές ανάγκες των ομάδων. Το Ελληνικό ποδόσφαιρο δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και ο Ολυμπιακός επιβεβαιώνει τον άνωθεν ισχυρισμό.
Η Πειραϊκή ΠΑΕ στον αγώνα με τον Ατρόμητο Αθηνών εισήγαγε μια νέα πηγή διαφήμισης στο γήπεδο Καραϊσκάκης, που ακόμα και οι λιγότεροι παρατηρητικοί θα πρόσεξαν (βλέπε εικόνα).
Το όνομα της νέας πηγής είναι PubliGol και χρησιμοποιείται εδώ και καιρό στην La Liga. Η χαρακτηριστική άσπρη κατασκευή τοποθετείται πίσω από τα τέρματα και λόγο θέσης αναμένεται να αυξήσει την χορηγική αξία του προβαλλόμενου χορηγού (στην περίπτωση του Ολυμπιακό, ο ΟΠΑΠ).
Η εισαγωγή του PubliGol στην Ελληνική αγορά αναμένεται να ευχαριστήσει τους χορηγούς και δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν και άλλες Ελληνικές ομάδες ακολουθήσουν το παράδειγμα του Ολυμπιακού.