fbpx

Παναθηναϊκός: Sponsorship activation tactics μέσω της νέας φανέλας

Στον τελευταίο αγώνα των playoff της Super League με την ΑΕΚ, ο Παναθηναϊκός φόρεσε τη φανέλα της περιόδου (2012-2013).

Είναι η πρώτη φορά που η παρουσίαση της εμφάνισης ομάδας γίνεται στο φυσικό χώρο της ομάδας, στο γήπεδο, αντί για την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου όπως συνηθίζεται από όλες τις Ελληνικές ομάδες και η πρώτη φορά που η παρουσίαση μιας φανέλας συνδυάζεται με sponsorship activation tactics.

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός σε συνεργασία με την Adidas χρησιμοποίησαν τα social media δημιουργώντας μια εφαρμογή στο Facebook (all PAO) στην οποία οι φίλοι της ομάδας είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν τη δική τους ενδεκάδα, επιλέγοντας τους φίλους τους ως ποδοσφαιριστές και να λάβουν μέρος στην κλήρωση με έπαθλο διάφορα δώρα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός .

Το hashtag, #unleash your lineup δεν είχε αρκετά tweets κυρίως για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί η καμπάνια δεν “έτρεξε” για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την εφαρμογή all PAO στις 17/5/2012 με την παρουσίαση της φανέλας να λαμβάνει χώρα στις 20/5/2012 ενώ η Adidas ανακοίνωσε την έναρξη του διαγωνισμού στο wall της στο Facebook στις 16/5/2012.  Δεύτερον γιατί η καμπάνια δεν έτυχε της ανάλογης προβολής και διαφήμισης.

Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί καινοτομία για την Ελληνική βιομηχανία αθλητισμού και ευελπιστούμε ότι στο μέλλον και άλλες ομάδες θα σχεδιάσουν και θα “τρέξουν” ανάλογες καμπάνιες.

 

 

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …