fbpx

Champions League: Και LED και AD Time!

Είναι γνωστό ότι στο Champions League τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη. Η χορηγική εικόνα της διοργάνωσης απλά επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό.

Στα ματς της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης η πηγή χορηγικής προβολής LED, λειτουργεί και ως AD time! Αυτή η έξυπνη και αρκετά απλή κίνηση επιτρέπει την μέγιστη προβολή των χορηγών ενώ ταυτόχρονα μειώνει το clutter, τον συνωστισμό δηλαδή πηγών χορηγικής προβολής.

LED σε διάταξη AD Time
LED σε διάταξη AD Time

Η εναλλαγή μεταξύ των 2 μορφών γίνεται αρμονικά, ενώ όταν τα LED βρίσκονται στην συνήθης τους μορφή, τα animation που προβάλουν είναι λιτά και απλά, χωρίς τις περιττές εναλλαγές μεταξύ των μηνυμάτων. Έτσι, ο χορηγός συγκεντρώνει  τον μέγιστο χρόνο προβολής και αφομοιώνεται καλύτερα από τον καταναλωτή, τόσο σε συνειδητό όσο και σε επίπεδο υποσυνείδητου.

Η συνήθη μορφή LED
Η συνήθης μορφή που έχει το LED

Η ύπαρξη λίγων χορηγών βοηθάει βέβαια την συγκεκριμένη διοργάνωση να παρουσιάζει αυτή την λιτή και περιεκτική εικόνα. Παρόλα αυτά όμως και άλλες διοργανώσεις με περισσότερους χορηγούς θα μπορούσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Champions League, απλοποιώντας και ενισχύοντας έτσι την χορηγική τους εικόνα.

Προσεγμένα γραφικά καθιστούν τον χορηγό εμφανή και από τα μακρινά πλάνα.
Προσεγμένα γραφικά και animation καθιστούν τον χορηγό εμφανή και από τα μακρινά πλάνα.
led3
Και τα AD Time είναι εμφανή από τα μακρινά πλάνα.

Ευχαριστώ τον συνάδελφο Βαγγέλη Παππά, Sales and Clients Manager της SponsorValue για το heads up.

About Dimitris Christodoulou

Marketing Analytics Manager at IRONMAN and Founder of Sportman.gr

Check Also

Racecheck; Ένα Ελληνικό startup για την αξιολογήση αθλημάτων αντοχής

Τον περασμένο μήνα είχα την χαρά να συναντήσω τον Αλέξανδρο Τάντη, CEO και co-founder της Racecheck στα γραφεία τους στο Λονδίνο. Μαζί …