Είναι γνωστό ότι στο Champions League τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη. Η χορηγική εικόνα της διοργάνωσης απλά επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό.
Στα ματς της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης η πηγή χορηγικής προβολής LED, λειτουργεί και ως AD time! Αυτή η έξυπνη και αρκετά απλή κίνηση επιτρέπει την μέγιστη προβολή των χορηγών ενώ ταυτόχρονα μειώνει το clutter, τον συνωστισμό δηλαδή πηγών χορηγικής προβολής.
Η εναλλαγή μεταξύ των 2 μορφών γίνεται αρμονικά, ενώ όταν τα LED βρίσκονται στην συνήθης τους μορφή, τα animation που προβάλουν είναι λιτά και απλά, χωρίς τις περιττές εναλλαγές μεταξύ των μηνυμάτων. Έτσι, ο χορηγός συγκεντρώνει τον μέγιστο χρόνο προβολής και αφομοιώνεται καλύτερα από τον καταναλωτή, τόσο σε συνειδητό όσο και σε επίπεδο υποσυνείδητου.
Η ύπαρξη λίγων χορηγών βοηθάει βέβαια την συγκεκριμένη διοργάνωση να παρουσιάζει αυτή την λιτή και περιεκτική εικόνα. Παρόλα αυτά όμως και άλλες διοργανώσεις με περισσότερους χορηγούς θα μπορούσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Champions League, απλοποιώντας και ενισχύοντας έτσι την χορηγική τους εικόνα.
Ευχαριστώ τον συνάδελφο Βαγγέλη Παππά, Sales and Clients Manager της SponsorValue για το heads up.